Hayatımda okuduğum ve bana dokunan klasiklerden biriydi yine. Dostoyevski'nin yine hayran bıraktığı bir kitabıydı. Uzundu ama iyi ki uzun yazmış çünkü kitabın bitmesini hiç istemedim. Yazar bu kitapta insanların iç dünyasını öyle güzel betimlemiş ki sanki ben suç işlemişim de o suçun gerilimini ben hissediyorum. Sonu güzel bitti en azından göz yaşlarımı tutamadım. Nefes kesici bir kitaba daha veda ettik, burada noktalıyorum.
Suç ve CezaFyodor Dostoyevski · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 2025194,5bin okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Ah! Koşa koşa yola çıkıp vardığımızda değişen hiçbir şey olmuyor ve biz bütün yoksulluğumuzla bütün sınırlılığımızla kalakalıyoruz. Ruhumuz ise yitmiş bir doyumun özlemi içinde. "
Genç Werther’in AcılarıJohann Wolfgang Von Goethe · Cumhuriyet Yayınları · 1999150,2bin okunma