Bu en sefil duygudur. Birinin eksikliğini hissetmek. Etrafına bakar, anlayamazsın. Elini uzatır, bir bardağa, bir kitaba dokunursun. Her şey yerli yerindedir, eşyalar, kişiler, alışık olduğun zaman planı.. Dünyayla ilişkin değişmemiştir. Fakat işte bir şey eksiktir.
Küçük civcivimin okuyacağı kitaplara şöyle bi göz atarım muhakkak, fakat bunu oturdum okudum :) kurgusu akıcı ve güzel, acaba ne olacak diye merak ediyor insan vallahi. Bilimin kötü insanların elinde nasıl tehlikeli bir şeye dönüştüğünü gösteriyor, büyük insan olmadan önce iyi insan olmak gerektiğini hatırlatıyor. Çocuk kitabı diyip geçmeyin, arada okumak gerçekten eğlenceli oluyor :)
Cümleten iyi akşamlarr.