10 yaşında bir kız 4 yıl boyunca babasının cinsel ve ruhsal şiddetine maruz kalıyor. Babası intihar ediyor ölüyor ama kızının hayatından çıkamıyor
maalesef. Sevmekten korksada sevmeyi de bırakamıyor. Annesi tarafından hep uzaklara bırakıyor. Yaralarını tek başına sarmaya çalışıyor sarıyor mu bilinmez güçlü kalabiliyor mu bilinmez ama yaşayabiliyor. Pes etmeden yaşıyor. İyi ki okudum dediğin kitaplardan bir tanesi
Gerçekten zor bitti. Dili akıcı o konuda sıkıntı yok ama zaten bilinen şeyler. Bu alanda daha iyi kitaplar var bence. Okurken evet altını çizdiğimiz yerler oluyor ama zaten bu yerler sizinde bildiğiniz çocuk büyütürken dikkat ettiğiniz hususlar. Dilek Cesuru severek takip ederim ama benim için yazarlığı tartışılır. Neyse sanırım okuduğum ilk ve son kitabı olacak
Bu kadar etkileyen, insanı bu kadar ele geçiren bir kitap olduğunu tahmin etseydim eğer çok ama çok önceden okurdum. Kesinlikle okunulması gereken bir kitap.