Hanzade sayın

Gunaydin 1k ailesi..daha deneyimli uyeler olarak size bir sey danışmak istiyorum. Uyeligimin başladığı gunden beri girdigim kitap yorumlarim surekli sikayet ediliyor..gerekce cogunda "kisisel-oznel yorum" yapmam. Anlayamadigim biz burada birazda kisisel okuyucu goruslerini gormek icin inceleme yapmiyor muyuz? Cogumuz hobi okuyucusuyuz.elestirmen degiliz ki teknik analiz yapalim.yada yazarin bu kitabi yazma amacini sanatsal etkilerini anlatalim. Dun nutuk icin yazdigim "Her cümlesinden dersler çıkarılacak, yillara meydan okuyan bir eser..her genc beyin okumalı ve engin görüşlü bu bakış açısından feyz almali.." yorumum da kişisel bulunmus. Ben bu yapiyi anlayamadım. .Üstelik diger yorum yapanlar da sıklıkla "begendim, güzeldi, sıkıcı, zor bitirdim" ifadeleri kullaniyor. Moderatör lerin burda degerlendirme kriteri nedir? Beni bi aydinlatin gozunuzu seveyim
Hanzade sayın
Bu dinamik mesajlasma sinsilesinden bende sorunumun giderildigini öğrendim...biraz motivasyom kaybetmistim..belki bir sans daha vermeli..tsk yorum yapanlara
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Gunaydin 1k ailesi..daha deneyimli uyeler olarak size bir sey danışmak istiyorum. Uyeligimin başladığı gunden beri girdigim kitap yorumlarim surekli sikayet ediliyor..gerekce cogunda "kisisel-oznel yorum" yapmam. Anlayamadigim biz burada birazda kisisel okuyucu goruslerini gormek icin inceleme yapmiyor muyuz? Cogumuz hobi okuyucusuyuz.elestirmen degiliz ki teknik analiz yapalim.yada yazarin bu kitabi yazma amacini sanatsal etkilerini anlatalim. Dun nutuk icin yazdigim "Her cümlesinden dersler çıkarılacak, yillara meydan okuyan bir eser..her genc beyin okumalı ve engin görüşlü bu bakış açısından feyz almali.." yorumum da kişisel bulunmus. Ben bu yapiyi anlayamadım. .Üstelik diger yorum yapanlar da sıklıkla "begendim, güzeldi, sıkıcı, zor bitirdim" ifadeleri kullaniyor. Moderatör lerin burda degerlendirme kriteri nedir? Beni bi aydinlatin gozunuzu seveyim
Hanzade sayın
Ebru..Bence de ;)
Gunaydin 1k ailesi..daha deneyimli uyeler olarak size bir sey danışmak istiyorum. Uyeligimin başladığı gunden beri girdigim kitap yorumlarim surekli sikayet ediliyor..gerekce cogunda "kisisel-oznel yorum" yapmam. Anlayamadigim biz burada birazda kisisel okuyucu goruslerini gormek icin inceleme yapmiyor muyuz? Cogumuz hobi okuyucusuyuz.elestirmen degiliz ki teknik analiz yapalim.yada yazarin bu kitabi yazma amacini sanatsal etkilerini anlatalim. Dun nutuk icin yazdigim "Her cümlesinden dersler çıkarılacak, yillara meydan okuyan bir eser..her genc beyin okumalı ve engin görüşlü bu bakış açısından feyz almali.." yorumum da kişisel bulunmus. Ben bu yapiyi anlayamadım. .Üstelik diger yorum yapanlar da sıklıkla "begendim, güzeldi, sıkıcı, zor bitirdim" ifadeleri kullaniyor. Moderatör lerin burda degerlendirme kriteri nedir? Beni bi aydinlatin gozunuzu seveyim
Hanzade sayın
Kemal bey..katiliyorum size..sadece benim kacirdigim bir detay mi var merak ettim..cunku yorum sayfasinda gordugum yorumlarin buyuk bir cogunlugu kisisel gorus içeriyor...bunlardan bazilari onlarca begeni almis hatta :)
Gunaydin 1k ailesi..daha deneyimli uyeler olarak size bir sey danışmak istiyorum. Uyeligimin başladığı gunden beri girdigim kitap yorumlarim surekli sikayet ediliyor..gerekce cogunda "kisisel-oznel yorum" yapmam. Anlayamadigim biz burada birazda kisisel okuyucu goruslerini gormek icin inceleme yapmiyor muyuz? Cogumuz hobi okuyucusuyuz.elestirmen degiliz ki teknik analiz yapalim.yada yazarin bu kitabi yazma amacini sanatsal etkilerini anlatalim. Dun nutuk icin yazdigim "Her cümlesinden dersler çıkarılacak, yillara meydan okuyan bir eser..her genc beyin okumalı ve engin görüşlü bu bakış açısından feyz almali.." yorumum da kişisel bulunmus. Ben bu yapiyi anlayamadım. .Üstelik diger yorum yapanlar da sıklıkla "begendim, güzeldi, sıkıcı, zor bitirdim" ifadeleri kullaniyor. Moderatör lerin burda degerlendirme kriteri nedir? Beni bi aydinlatin gozunuzu seveyim
Hanzade sayın
Mithril tsk..ebru uyardikyan sonra baktım..ebru tsk.. Kisisel yorum icin "cok begendim, harika kitap vb" kisa yorumlardir diyor..benim sikayet alanlar bu sekilde degildi..Böyle deneye yanıla öğrenicez..pes etmek yok