İnsanlar böyle delirirler; etrafları sayısız düşünceyle sarılır ve onlar kalabalıktan sıyrılmaya çalıştıkça iyice içine girer, dibe batarlar ve sonra doğal olarak çöküş yaşanır. Onlarla savaşmaya başlarsan çıkış yolunu bulamazsın er ya da geç yorulur yıpranırsın.
Etrafını sardığını hissettiğin tüm o şeylerle baş etmenin doğru yolu sadece tanık olmaktır, savaşmak değil, yargılamak değil, kınamak değil, sadece sessiz ve dingin olmak, olan bitene tanık olmak..