Oğuz

Oğuz
@Susskunn
Elektrik teknikeri
İstanbul Üniversitesi- Cerrahpaşa
5 okur puanı
Şubat 2019 tarihinde katıldı
Ama üzülme. Her şeyi unutturacağız. Hiçbir şey bırakmayacağız arkamızda. Çekip giderken sırtımıza saplanacak bir çift göz olmayacak. Enkazımızı toplayıp öyle gideceğiz. Asgari centilmenlik, toz olmayı bilmeyi gerektirir."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Belki de insanlar topluma karışmak için değil, topluma karşı iki kişilik bir savunma hattı kurmak için evleniyorlardır. Belki de çürümeyi paylaşmak için. Kim bilir?! Bir seferinde evlilik teklif etmiştim. Evet ya da hayır gibi rutin bir cevap bekliyordum, ama başka bir soruyla karşılaşmıştım: "Neden?" Beraber çürümek yalnız çürümekten iyidir. Bunun içindi.
Ölenlerin ölü taklidi yaptığını düşünüyordum ben o zaman. Yaşayanların yaşıyor taklidi yaptığını hissediyorum şimdi.
Düşleri gerçek sanmaya başlarsan onlarda kusur da bulmaya başlarsın.

Oğuz

, bir kitap okudu
Puan vermedi·163 syf.·
2025 2. kitabı
Emrah Serbes
7.3/10 · 8,6bin okunma