Ama üzülme. Her
şeyi unutturacağız. Hiçbir şey bırakmayacağız arkamızda.
Çekip giderken sırtımıza saplanacak bir çift göz olmayacak.
Enkazımızı toplayıp öyle gideceğiz. Asgari centilmenlik, toz
olmayı bilmeyi gerektirir."
Belki de insanlar topluma karışmak için değil,
topluma karşı iki kişilik bir savunma hattı kurmak için
evleniyorlardır. Belki de çürümeyi paylaşmak için. Kim bilir?!
Bir seferinde evlilik teklif etmiştim. Evet ya da hayır gibi
rutin bir cevap bekliyordum, ama başka bir soruyla karşılaşmıştım:
"Neden?" Beraber çürümek yalnız çürümekten
iyidir. Bunun içindi.