Arkadaşlar durup durup düşünüyorum gerçekten sevdiğiniz insanları üzmeyin, kırmayın ne zaman olursa olsun yanında olmaya çalışın cidden ölüm var ve zaman yok.. belki bir daha görmeye fırsatınız olmayacak ve ben bunları düşünerek kafayı yiyeceğim artık