Sedef su

Sedef su
@Suusever0
18'
Melih Cevdet Anday Yaşamak güzel şey doğrusu üstelik hava da güzelse hele gücün kuvvetin yerindeyse elin ekmek tutmuşsa bir de hele tertemizse gönlün hele kar gibiyse alnın yani kendinden korkmuyorsan kimseden korkmuyorsan dünyada iyi günler bekliyorsan hele iyi günlere inanıyorsan üstelik hava da güzelse Yaşamak güzel şey, Çok güzel şey doğrusu!
Reklam
Beni dünyaya getirenin günahını çekiyorum, Ben bu acıyı kimseye çektirmeyeceğimmm.
Kendime not :
Doğru bildiğinden şaşma kızım. Kim ne derse desin doğru bildiğinden şaşma. Çünkü, bu seni sen yapar. Gül doyasıya, kahkahanı asla bastırma. Hayata karşı her daim dimdik kal! Kendinin en önemli desteği, gururu sensin. Emin adımlarla Yücel. 🙏🏼✨

Sedef su

, bir kitap okudu
Puan vermedi·216 syf.·
26 günde okudu
·
2021 1. kitabı
John Boyne
8.8/10 · 1.867 okunma
Reklam