Melih Cevdet Anday
Yaşamak güzel şey doğrusu
üstelik hava da güzelse
hele gücün kuvvetin yerindeyse
elin ekmek tutmuşsa bir de
hele tertemizse gönlün
hele kar gibiyse alnın
yani kendinden korkmuyorsan
kimseden korkmuyorsan dünyada
iyi günler bekliyorsan hele
iyi günlere inanıyorsan
üstelik hava da güzelse
Yaşamak güzel şey,
Çok güzel şey doğrusu!
Doğru bildiğinden şaşma kızım. Kim ne derse desin doğru bildiğinden şaşma. Çünkü, bu seni sen yapar. Gül doyasıya, kahkahanı asla bastırma. Hayata karşı her daim dimdik kal! Kendinin en önemli desteği, gururu sensin. Emin adımlarla Yücel. 🙏🏼✨