- Gerçeğin derinliklerine varmak değil miydi amacı, insan olmanın ne demek olduğunu merak etmiyor muydu, yürek neden atar, ruh niye coşar, insan ruhu neden sıkışır, bu soruların yanıtı değil miydi beynini kemiren?
- "Ölüm hiçbir zaman çare değil. Yokoluştur ölüm, yok olmak ne zaman çare oldu ki? Tek çare hayattır, en kötüsü, en çaresizi bile çaredir. Unutma. Çünkü umut vardır hayatta, her koşulda hayat umut taşır içinde."