İsmi gibi tozlu, karmaşık, karamsar, duygusal bir kitap. Bir şeyler yazmaya başlamak ama yazamayan için şaşırtıcı derecede motive edici. Arturo karakteri,deli ama çok hayattan ve gerçek. Diğer yan karakterlerle bağ kuramadım ilgimi çekmedi. Başlarda yazı yazamayan Arturo bir şeyleri kabul edip, özümsedikten sonra yazı yazabilir hale geldi karakter gelişimi okunabilirdi sadece biraz fazla “tozluydu” yani fazla karamsar sahnelere sahipti.