📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bazen elime bir kağıt alır
Öylesine yazar öylesine silerim..
Bunu kalem anlıyor da
kalp anlamıyor işte..
Kalbim anlamıyor...
Yazıyor...yazıyor...yazıyor...
Silmek de ne bilmiyor sanki!
Olsun varsın elbet geçer diyorum
Geçmiyor..
Sonra kalemi de kağıdı da, kalbimi de bırakıyorum bir kenara
öylece dalıyorum uzaklara ...
Uzun uzun nereye dalarım hiç bilmem
Ama hep daldığım yerde olsa diye hayallerim ...
"Daldığım yerde olsa diye"