Şevket kılıkbiçen

Şevket kılıkbiçen
@Svktklkbcn
Yaşayışta sadelik, düşüncede ihtişam.
Kitap okuyan her insanı kültürlü kibar anlayışlı naif bilgili gibi gören çok fazla insan görüyorum etrafımda. Kısaca kitap okuyan insan iyi insandır gibi bi algı var genel olarak. İyimser bir önyargıdan başka bişey değilmiş gibi geliyor bu bana. Dizi izlemek kadar normal bir aktivite kitap okumak. Bunu bir erdemmiş gibi görmekten vaz mı geçsek artık ?
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Safarim Byd reklamlarıyla doluyor teşekkürler 1000Kitap.
Bir kitap önerisi alabilir miyim ?
Edebiyat
Ehli olmuşum elemlerin.
Müzik
%1000 haklısın Topal Nuri. Ama ben yine budala kalacağım.