"İnsanların yaşamlarında karşılaştıkları çoğu sorunun çözümünün sevgi olduğuna inanıyorum bu basit bayağı bir fikir gibi gelebilir ama yinede pratikte kimse uygulamıyor çünkü sevmek çoğu zaman güçtür"
"İnsan kendinde bir şeyin olduğuna inanırsa,ister olumlu ister olumsuz,onu yansıtacak şekilde davranır sürekli onu başkalarına gösterir bu başlangıçta ruhun yaratığı bir şey olsa bile önce başkaları için gerçek olur sonra da kendi için "