Toomanyhumanss

Toomanyhumanss
@SweetMisery
Yolculuk, her zaman düşündüm onu; İçimde bu azgın davet ne demek? Oraya, nerdeyse güneşin sonu, Uçmak, kayıp gitmek, kaçıp dönmemek.
Öğrenci
İstanbul
2 okur puanı
Temmuz 2017 tarihinde katıldı
Yeni Kullanıcı Olmak
Uykunun tutmadığı bu vakitte, internetimi nasıl harcayabilirim diyerek gezerken bu uygulamaya denk gelmemin ardından merakıma yenik düşerek buralara gelmiş bulunmaktayım. Eğer burada kalıcı olursam, ilk zamanlarımı hatırlatacak birkaç cümle yazmaktan kaçınmamalıyım. Şu anda ileti kısmınında ne işe yaradığını pek bilmesem de, okuduklarım ve okuyacaklarımı nasıl düzenleyeceğimi bilmesem de, evet, iyi bir uygulamaya benziyor. Umarım, uygulamayı kullanabilirim ve iyi dostlar (kitaplar, alıntılar) edinirim.
Toomanyhumanss
Hoşgeldin güzel insan.