"...Sevmiyorum, konuşanı bütün laflar ezber
Ya beyaz ya da siyahsındır, ne bu hareketler?
Sizin gibi dönekler yağmurdan sonra çöker
O anda gri olur gökkuşağındaki renkler..."
"...Uzun yolun şarkısıyım denizin martısıİntihar tabancasıyım, kafamdaysa kabzasıTüm eksilerin artısıyım gerek yok ki fazlaTüm alkışları almalıyım, ne az ne de fazla..."