e.

e.
@SweetTroublee
06.02.2023 05.02.2024 03.09.2025
Part-time
Lise
11 Ağustos
45 okur puanı
Ocak 2026 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Keşke kafamın içindeki sesleri sessize alma gibi bir ayar olsa idi.
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
Selam(Günaydın)
"Kronik depresyon öle dönemler Selam(Günaydın) ölmek için yola çıkıp geri dönenler.."
Müzik
"Gözlerimin içine bakmaya kork Nefes aldığım her yer benim için morg." No.1|
Bu aralar ben mutlu son kaldıramıyorum.Sadece bir kitap olduğu gerçeğiyle yüzleşmek istemiyorum.Kendime bir şeyler katmak ve deli gibi kötü son okumak istiyorum.Sanki...kötü son okursam benim ruhuma daha iyi gelecek.Bu nasıl olur ben de bilemiyorum...Bir yandan edebi açıdan hazda almak istiyorum.Daha çok şiir okumak istiyorum...Birkaç sene ki Eylül, zannımca mutlu sonlu bir kitapla kendini kandırıyor ve acılarını böyle örtbas ediyordu.Ben bunu gerçekten istemediğimi fark ettim.Daha önce okuduğum birkaç seri halinde bulunan tozlu pembe kitaplar sadece küçük güzel bir hatıra olarak kalsın...Okuduklarım çok güzel ve inanılası bir yalandı diyelim.
"Neyse neyseleri getirse de neyse..." No.1