e.

e.
@SweetTroublee
06.02.2023 05.02.2024 03.09.2025
Part-time
Lise
11 Ağustos
46 okur puanı
Ocak 2026 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Mavi-Deniyorum ama
Bu üflediğim duman Sana veriyo' mu haber Seni veriyo' mu bana Annem her gün boşuna der Ama Gitmediğin zaman Senin derdin bana da dert Benimkiler yeter bana Bu gece de boşluğuma geldin Seni şeytanlardan aldım Meleklere veriyorum Kız bu gece de ölüyorum Unutmayı deniyorum
Müzik
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yatağımın yanında priz var sevgilim olmasa da olur kaydeş
Sigaranın da müptelasayım ama bitince yere atıyorum.Umarım anlatabildim.
Olsun -Sertab Erener
... Alırım başımı, başım bir deli nehir Silerim yaşımı, siler ismimi şehir Kestirir saçımı, kendimi avuturum Bi' gülü kurutur, kurursa unuturum Bir mektup yazarım, yokluğundan da ağır Bi' kedi alırım, sende anneni çağır...
Müzik
Hee
Her şeye "hee" diyip geçiyorum.Herkes ne biliyorsa öyle bilmeye devam etsin.Evet demek yerine "hee" aynen demek yerine "hee" aydınlanırken "hee" ee sonra derken "hee" yaaa öyle miymiş ya "hee" .Çok işlevli bir kelime en sevdiğim en sevdiğimm..