Bu üflediğim dumanSana veriyo' mu haberSeni veriyo' mu banaAnnem her gün boşuna derAmaGitmediğin zamanSenin derdin bana da dertBenimkiler yeter banaBu gece de boşluğuma geldinSeni şeytanlardan aldımMeleklere veriyorumKız bu gece de ölüyorumUnutmayı deniyorum
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Her şeye "hee" diyip geçiyorum.Herkes ne biliyorsa öyle bilmeye devam etsin.Evet demek yerine "hee" aynen demek yerine "hee" aydınlanırken "hee" ee sonra derken "hee" yaaa öyle miymiş ya "hee" .Çok işlevli bir kelime en sevdiğim en sevdiğimm..