Bugün beden dersinde arkadaşlarla çember olduk voleybol oynuyorduk.Atan var atamayan var neden heves kırıyorlar anlamıyorum.Bende dört dörtlük oynamıyorum.Bi' kız var oynayabiliyor biliyorum, görüyorum ama kıza müsade etmiyorlar.Birisi çıkmış oradan "Ben senin yapacağın işe...!" Diğerini oradan "Elinin ayarına..." diyor.Fazla konuşmam lakin ezdirmem de."Yargılayacaksanız S'ktirin gidin." Dedim.Psikolojik akran zorbalığı kadar kötü bir şey yok.Bu neslin ar damarı da yok zaten.Sırf bunun gibilerin yüzünde 4 yıldır içime kapanık yaşadım.Bir yere kadar s'klemiyorum, bende insanım.Bir anda parlamam ama içime atarsam ve o yangın büyürse öz konrtolümü kaybederim.Anne-m arkadaşlarınla iyi geçin diyor adam yerine koysam geçineceğim Anne.