e.

e.
@SweetTroublee
06.02.2023 05.02.2024 03.09.2025
Part-time
Lise
11 Ağustos
46 okur puanı
Ocak 2026 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Öylesine ya...
Bugün beden dersinde arkadaşlarla çember olduk voleybol oynuyorduk.Atan var atamayan var neden heves kırıyorlar anlamıyorum.Bende dört dörtlük oynamıyorum.Bi' kız var oynayabiliyor biliyorum, görüyorum ama kıza müsade etmiyorlar.Birisi çıkmış oradan "Ben senin yapacağın işe...!" Diğerini oradan "Elinin ayarına..." diyor.Fazla konuşmam lakin ezdirmem de."Yargılayacaksanız S'ktirin gidin." Dedim.Psikolojik akran zorbalığı kadar kötü bir şey yok.Bu neslin ar damarı da yok zaten.Sırf bunun gibilerin yüzünde 4 yıldır içime kapanık yaşadım.Bir yere kadar s'klemiyorum, bende insanım.Bir anda parlamam ama içime atarsam ve o yangın büyürse öz konrtolümü kaybederim.Anne-m arkadaşlarınla iyi geçin diyor adam yerine koysam geçineceğim Anne.
1000Kitap
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sen benim başıma en güzel şey-Koyu
Sen benim başıma gelen en güzel şey Anlamı yok, anlamsız sen yoksan her şey Beni yine sev, beni yine sev, beni yeniden sev...
Sushjsjsj.
Ev ev değil sosyal deney merkezi.Ne kadar sürede delireceğimi deniyorlar.
En güzel anların katili ksjsksksk
Deccal exlere sjjsjjs
Sesin soluğun çıkmıyor geberdin inşallah.