Depremden dolayı saat 3 sularında uyudum.Geçmiş olsun dileklerimi sunuyorum.Küçük kardeşim uykuya dayanamıyor, anne-m hasta, abim vardiyada babamda işte olunca devriyesi ben attım.Allah'ım beterinden korusun.Bugün de okulda nöbetçi öğrenciydim.Şimdi de part time bulduğum bi' işteyim.Şu günler gitsin gelmesin.Kahramanmaraş depreminde daha şiddetliydi zira psikolojik etkisi aynıydı sonuç olarak.Depremin getirdiği psikolojiden derslere odaklanamadık hocalar olsun..bizler olsun." Ölürsem buradan bi' Eylül geçti.." dersiniz :))) Tövbe Estağfuru...