e.

e.
@SweetTroublee
06.02.2023 05.02.2024 03.09.2025
Part-time
Lise
11 Ağustos
46 okur puanı
Ocak 2026 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Depremden dolayı saat 3 sularında uyudum.Geçmiş olsun dileklerimi sunuyorum.Küçük kardeşim uykuya dayanamıyor, anne-m hasta, abim vardiyada babamda işte olunca devriyesi ben attım.Allah'ım beterinden korusun.Bugün de okulda nöbetçi öğrenciydim.Şimdi de part time bulduğum bi' işteyim.Şu günler gitsin gelmesin.Kahramanmaraş depreminde daha şiddetliydi zira psikolojik etkisi aynıydı sonuç olarak.Depremin getirdiği psikolojiden derslere odaklanamadık hocalar olsun..bizler olsun." Ölürsem buradan bi' Eylül geçti.." dersiniz :))) Tövbe Estağfuru...
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Gün Aymış..
'Dizlerin yatağımdı,uzanamadın.' diyip 'Dizinin dibi çok güzel yer ama yaşayamam ben orada...' ile acısını dile getiren ve 'Yer mi yoktu dizlerinde, şu başımı koydurmadın!.." diyen Emircan İğrek...Biz senden razıyız.
Müzik
Onurcan Özcan konserine gitmemiz ihtimali gibi bizim aşkımız...
Aşk
Sağlam bir korku filmi önerisi alabilir miyim?
Film
Güneşi gülüşüne nası' sığdırdın?..