Münzevi monolog ͜͜͡͡✯

Münzevi monolog ͜͜͡͡✯
@Swlrmk1
Çiseleyen yağmur ve toprak kokusu (Kendi kendime konuşuyorum)
Ne var ki, bir şeyin eksikliğini duyuyordum: beni kendime getirecek, belki insanlara, onların iyiliklerine inandıracak önemli bir şeyin eksikliği.
Reklam
“Centilmen, çok iyi yetiştirilmiş erkeğe denir, tıpkı bir prens gibi.”
“Ağlamak kötü bir şey mi?” “Ağlamak hiçbir zaman kötü değildir, budala. Neden sordun?” “Bilmiyorum. Bir türlü alışamadım. Sanki yüreğim boş bir kafes…”
“Gırtlağıma bir şey düğümlenmişti, yediklerim boğazımdan geçmek bilmiyordu… Uyuyalım. İnsan uyudu mu her şeyi unutur.”
Kimseden hiçbir şey beklemiyorum. Böylece hayal kırıklığına da uğramamış oluyorum.
Reklam