Kendimi kendi halime, insanları da artık zamana bırakıyorum.
Uğradığım tüm haksızlıkları, sustuklarımı ve arkamdan konuşulanları, yaşadıklarımı ve yaşamadıklarımı beni en iyi bilene bırakıyorum. Çünkü O'nun ilahi adaletinden daha iyi bir makam tanımıyorum.