N.şeyma

N.şeyma
@Sy_ncr
İyi konuşmayı bilenler kısa ve öz konuşur, çok susar.
NEÜ| Logistics Management
43 okur puanı
Eylül 2022 tarihinde katıldı
Ben oradaydım, dilinden anlamadığım insanların arasında. Dilimden çok az kimselerin anladığı insanların arasında. Gökyüzüne yakın bir dağ başında.
Reklam
Gece inerken ilk kararan yerler, çukurlardır; en son aydınlanan yerler de oralar. Oysa ışığı severim ben; severdim. Önceleri. Şimdi gece sarsın istiyorum beni. Çukur olmalı, çukurda kalmalıyım. Belki de çukurum kazılmakta şimdi. Ama bir çukura atılmak demek, ışığı hiç görmemek demek. Ona yanarım.
-Neden hiç mutlu değilsin Zeze? +Neden mutlu olmalıyım? -Çünki dünyaya bir kere geliyoruz. +İyiki bir defa geliyoruz Portuga. -Neden? +İkinci bir hayatı kaldıramazdım.
Birinin de çok alıştığı bir şey vardı Kapı Sanki bir olmazlığa doğru Açılıp kapandı.
Ah o umut! O hiç sönmeyen ama gerçekleşmeyen korkunç umut!
Reklam