Bun kitabi lisede okudum lakin o zamandan bu zamana herseyin istedikten sonra tevekkul edip beklemek olduguna inaniyorum...Yani sir Rabb'inde...Rabb'im nasip etmeyeceği şeyin duasini ettirmezmiş çünkü...Değişen tek şey icabet zamanlari....
Gece çöktü yine yeryüzüne gece hüzünmüş.gece özlemmiş,gece vuslatmiş,gece gözyaşıymiş
Gece;
Kimine göre seccade başinda geçen zaman kimine göre beşeri sevdanin ardindan bakişmiş...