Onlara yeni bir dostunuzdan söz ettiğinizde size onun hakkinda hicbir zaman önemli şeyler hakkinda sorular sormazlar;Hiçbir zaman 'sesinin tonu nasildir?Hangi oyunlardan hoslanir? Kelebek koleksiyonu yapar mi ? ' demezler.Bunun yerine hep 'kaç yaşinda? Kac erkek kardesi var ? Kaç kilodur? Kaç para kazaniyor ?' gibi sorular sorarlar.Sadece bu sorularin cevabini alinca onu taniyacaklarini sanirlar...
Bun kitabi lisede okudum lakin o zamandan bu zamana herseyin istedikten sonra tevekkul edip beklemek olduguna inaniyorum...Yani sir Rabb'inde...Rabb'im nasip etmeyeceği şeyin duasini ettirmezmiş çünkü...Değişen tek şey icabet zamanlari....