Seyit

Seyit
@Sytdrkc1
Oldukça cahilimdir ama epey okurum. ~J.D.Salinger~
İhtiyarlar neden o kadar erken uyanır ki? Bir uzun gün daha yaşamak için mi?
Sayfa 20·Kitabı okudu
1K
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kimse ihtiyarlığında yalnız olmamalı, diye düşündü. Ama bu kaçınılmaz.
Sayfa 35·Kitabı okudu
1K

Seyit

, bir kitap okudu
Puan vermedi·88 syf.·
3 günde okudu
·
2025 15. kitabı
Ernest Hemingway
7.5/10 · 41,1bin okunma
Zaman her şeye kâfi olsa da insanı adamakıllı tanımaya yetmez.
1K
Sessizliğe çok alışkındım. Susmak ürkütemezdi beni. Sinsice her şeyi reddedişti benimki...
1K