Dünyanın gözü önünde kaybolan ,ölüp giden çocuklar. İnsan beyni yiyerek sözde şifa bulanlar!! İnsan kanından beslenenler!! "Kanı ne kadar çoğaltırsanız o kadar çabuk cennete yaklaşacaksınız, büyük kurtarıcı da o kadar çabuk gelecek diyen sapkın bir inanış "AZDAHAK "
Kitabı bitirince ne mi hissettim; günümüz Ortadoğu'sunu ve devam eden vahşeti Yıllar geçiyor fakat kötülük farklı bir vücut bularak ne yazık ki devam ediyor