Tural

Reklam
|İnsanla uğraşmak çok güçtür ve zaman ister.
|En iyisi düşünmemekti. Kaçmaktı.Kendi içime kaçmak. Fakat bir içim var mıydı? Hatta ben var mıydım? Ben dediğim şey, bir yığın ihtiyaç,azap ve korku idi.
|Hayat denen bir şey vardı. Paralı parasız insanlar yaşıyorlardı. Kızıyorlar, gülüyorlar, ağlıyorlar, alakadar oluyorlar, seviyorlar, istirap çekiyorlar, fakat yaşıyorlardı.
|Bak doktor, dedim. Benim hiçbir şeyim yok. Sadece talihsizim.
Reklam