📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
10/5.
Kitabı alırken beklentimi çok yüksek tutarak , beğeneceğimden ve eğleneceğimden emin olarak almıştım ama malesef , malesef hayal kırıklığı oldu. Yarım bırakmaktan hoşlanmadığım için kendimi zorlaya zorlaya okudum ve bitirdim. Önermiyorum. Çok havada kalmış bir hikaye bence. Başrol karakterin çoook çok ağır bir psikoterapi alması gerekiyor diye düşünüyorum. Çat diye birini öldürüyor sonra direk bir öldürme madde listesi yapıp her cuma yaptığı bişeymiş gibi öldürmeye devam ediyor. Sözde arkadaşlarını çok seviyor ama onlardan birini de gözünü bile kırpmadan öldürüyor. Ve gayet normalmiş gibi devam ediyor. Bu arada partiler , alkoller , uyuşturuculae , paralar gırla. Asla görgü tanığı yok. Başrol de zayıf olmasına rağmen dağ gibi adamları kaldırıp kaldırıp atıyor... Neyse dediğim gibi bitirmek için kendimi çok zorladım.