Serinin sevdiğim ve sıkılmadan , iğrenmeden okuduğum tek kitabı oldu. Sonunda sevgili yazarımız çirkin sahneler yazmadan güzel bir savaş kitabı yazmış ve devamını merak edeceğimiz bir yerde bitirebilmiş. Diğer iki kitabı beğenmesem de sırf yarım bırakamama hastalığım yüzünden zorla okumaya devam ettim. Ama seriye boşu boşuna para verdiğim kanaatindeyim. Okumasam da hayatımda bişey değişmezdi. Paramı daha güzel bir seriye yatırabilirdim. Neyse..
Yıkım KrallığıK. F. Breene · Olimpos Yayınları · 202477 okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖