Kitabı çok sevdim , gerçekten çok sevdim. Ravyn , Elm , Jes, Emory hepsini çok sevdim. Ione'nin Bakire kartından sonra dönüştüğü kişiyi bile sevdim.
Umarım 2. Kitabı hemen çevirirler de okuruz.
Umarım Elspeth 2. Kitapta geri döner.
Umarım Elspeth 2. Kitapta güçlenmeye başlar.
Elm hariç , Rowan'ların inim inim inleyip , can çekişerek öldüklerini görmek istiyorum.
Çocukluğumdan beri kimsenin kollarına böyle sığmamıştım. O zaman bile hiç kimse beni bu kadar sıkı tutmamıştı. Sanki benim kucaklanmaya ihtiyacım olduğu kadar onun da bana kollarında ihtiyacı varmış gibi.
Sanki birbirimize sarılmaktan başka hiçbir şeyin önemi yokmuş gibi.