Aydın

Aydın
@Tacam
İnsan dedikleri mahlukun bütün çirkef taraflarını artık gördüm.
Reklam
İnsan dünyaya sadece yemek, içmek, koynuna birini alıp yatmak için gelmiş olamazdı! Daha büyük ve insanca bir sebep lazımdı.
Sayfa 188·Kitabı okudu
Ben belki dünyanın en aşağı insanıyım... Ne kendime ne başkalarına lüzumum var... Bir an evvel hesap kesmek en iyisi!
Sayfa 180·Kitabı okudu
Kış günü sokağa atılmış üç günlük bir kedi yavrusu gibi kendimi zavallı hissediyorum. Odamdaki duvarlar birdenbire büyüyüveriyor. Pencerelerin dışındaki şehir ve hayat bir anda, insanı içinde boğacak kadar kudretli ve geniş oluyor...
Sayfa 89·Kitabı okudu
Öyle günlerim oluyor ki, etrafımda küçük bir hareket, en hafif bir ses bile istemiyorum.
Sayfa 88·Kitabı okudu
Reklam