~DİE

~DİE
@Tacsiz_krl
Boş'um.
Lise 3
Almanya/Berlin
Almanya
39 okur puanı
Nisan 2019 tarihinde katıldı
Yanlış yolda yürüyeceğine doğru yolda bekle..."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Elalem izin verirse hayatıma bende karışmak istiyorum..."
Hayatı iyi giden var mı ya? Bende sadece 'giden var..."
Hani diyordun ya senden başkası olmaz diye, şimdi yanındakine de diyebiliyor musun? Senden öncesi hiç olmadı diye..."
Verilene razı olmak kadar, senden alınana da razı olmak gerekir..."
Sayfa 25