Kitaplar eksik olanı tamamlayabilir ama boşu dolduramaz .O yüzden sadece çok kitap okumaya çalışmayın sayılardan öteye gitmez , anlamaya ve düşünmeye yönelin.
Her şey insanoğlunun elindedir
ama yine de sırf korkaklığı yüzünden
her fırsatı elinden kaçırıyor...
Bu artık bilinen bir gerçek...
Acaba insanlar en çok neden korkarlar ?
Fyodor Dostoyevski