Taha Çapkan

Çektiğim hiçbir acı nedensiz değil. Ben onlar sayesinde "ben" oldum.
Sayfa 23·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sana emek ve zaman vermek istiyorum, çünkü sen sevilip geliştirilmeye layıksın.
Sayfa 15·Kitabı okudu
Kötü insanlar değiliz ama her türlü kötülük beklenebilir bizden.
Sayfa 14·Kitabı okudu
Hayatımda kendim olarak var olmam gerektiğini anlamak acı günlerin sonunda keşfettiğim değerli bir kazanım oldu.
Sayfa 10·Kitabı okudu
"Bazen bir şeyi o kadar çok isteriz ki zihnimiz bedenimizi o şeye inanmaya iter."
Sayfa 115 - Doğan Kitap·Kitabı okuyor