Taha

Taha
@Taha_Saglam
@Taha_Saglam·
·
sabitlendi
Her cümle normaldir aslında. Onları farklı yapan. Kişinin kime ne şekilde kullandığıdır. Ve karşı tarafın ne şekilde hissettiğinden ötürü kelimeler böyle anlamlı olur.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bu şarkı neden Bi kaç yerde tek var ki. Çok sıkıldım kendimden Verdiğim sözlerden Tutamadığım sözlerden Çok sıkıldım Çok sıkıldım yalanlardan Huysuz kadınlardan Mutsuz adamlardan Çok sıkıldım Sıradan hayatlar içinde Ne zormuş kendin olmak Ne zormuş özgür olmak
Müzik
Gerçekten içine atanların, asla "içime atıyorum" dediklerini duyamazsınız. Herkesi güldürür, ortamın neşesi olurlar. Yapmacık olurlar olmamaları gerektiği halde hissettikleri gibi davranamazlar. Onlara en çok acı veren de bu olur. Sonra bir gün ortadan kaybolurlar. Mesajlara geç dönerler. Bazen anında bakarlar anlaşılmak ister gibi ama asla anlaşılmaz. Bunlar olurken de kendilerini iyileştirirler yada daha uzun süre yapmacık davranabilmek için güç toplarlar. Sonra dönüp gülmeye devam ederler ruhunuz duymaz.
Düşünce
Kıymet görmediği yerde durur mu insan? Gülüşü zâi olur,gözyaşı hüsran.
Gün gelir arkasından Koşarsın, "Bekle" dersin Bir kere dönüp bakmaz Çaresizim, çaresiz Bir gün gelir aşk biter İnsafsızca terk eder Bütün bunların ardından Sadece gözyaşı kalır
Müzik