Gerçekten içine atanların, asla "içime
atıyorum" dediklerini duyamazsınız.
Herkesi güldürür, ortamın neşesi olurlar. Yapmacık olurlar olmamaları gerektiği halde hissettikleri gibi davranamazlar. Onlara en çok acı veren de bu olur.
Sonra bir gün ortadan kaybolurlar.
Mesajlara geç dönerler. Bazen anında bakarlar anlaşılmak ister gibi ama asla anlaşılmaz. Bunlar olurken de kendilerini iyileştirirler yada daha uzun süre yapmacık davranabilmek için güç toplarlar.
Sonra dönüp gülmeye devam ederler
ruhunuz duymaz.