Yine akşam oldu,
Yalnızlık omuzlarıma çivisini çaktı yine,
Galiba ben baştan kaybetmişim,
Belki de ben baştan kazanmışım, insanlık kaybetmiş...
Sezai Karakoç
_Kimse giremez yazıp astım kalbimin kapısına._
_O gül yüzlü oturdu başköşeye._
_Güldü; ben okuma bilmem dedi._
_Bilenlerin geri döndüğü nice kapılar vardır ki_
_bilmeyenlerin önünde açılır ardına kadar._
> 📚| Hiçbir Zaman Hiçbir Şey, Serdar Tuncer
“ Neyi seversen, o olursun. ” der Osho ve ekler “ sevgi simyadır. Asla yanlış şeyi sevme çünkü seni dönüştürecektir. Hiçbir şey sevgi kadar dönüştürücü değildir. Seni daha yükseklere, doruklara çıkarabilecek bir şeyi sev. Senin ötende bir şeyi sev. ”