Tamer k.

Tamer k.
@Tamerbeyy
İçini değecek olana dök Yoksa yolda dökülürsün
Ben artık sığ sularda yüzmek, güvenli limanlara demirlemek istiyordum.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sabah libidosu denen bir şey varmış öğrenmiş olduk
Bir çiçek dürbününden seyreder gibi gözlerimde yaşlarla baktım dünyaya...
Eskiden evlerin duvarları daha kalındı. Ama yine de insanlar daha iyi duyardı birbirini.
İnsanın kendinde ve sevdiklerinde açtığı yaralar ne zaman iyileşir? İyileşir mi?