Tamer k.

Tamer k.
@Tamerbeyy
İçini değecek olana dök Yoksa yolda dökülürsün
Derler ki yedi gül, sana aşığım anlamına gelir. Sana yedi gülün yüz katı aşığım sevgilim
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Dış görünüşünü beğenmediğin birine sırf kişiliği için aşık olabilir misin? Dürüst ol ama...
Neresinden bakarsan bak, anlamazsın. Olanlar ve bitenler vardır. Elinden gelmeyen şeyler vardır.
Ama demek benim düşündüğüm kadar değerli bir ilişki değilmiş aramızdaki, herhangi biriymişim onun için...