Tamer k.

Tamer k.
@Tamerbeyy
İçini değecek olana dök Yoksa yolda dökülürsün
Biraz gül, yahu! Değmez vallahi bu dünya...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Aşk, sevgiliden uzakta büyür.
Kurabiye gibi genç, ben onu kıtır kıtır yerim!
insanın öyle dostları olmalı ki bir hafta görmezse onların sohbetlerine acıkmalı insan.
Bir kadın harikulade güzel olabilir, fakat sevilmesi için bu mühim bir sebep değildir.