Kitap alıntıları paylaşmanın yanı sıra kendime özgü saptamalar, tespitler, çözümlemeler ve görüşler ifade eden iletiler de yazar ve paylaşırım. Tüm iletiler şahsıma aittir. Sol-sosyalist dünya görüşüne sahibim.
O yaz ne güzeldi ne güzel. Sanki tüm yaz fiziken olmasa da kalben bizimleydin ve bunu öyle hissettirdin ki... Köy, dolunay, ayçiçekleri, bal arıları, kayısı ağaçları, sarı sarı kayısılar, çiçekler, emekçiler... Sonra 14.30 çayı, çaya batırdığımız bisküviler... Desenli kilimler, bağlama ve türküler... Ve senin beni çok mutlu eden o aramaların... Hepsi aklımda ve hiç unutmayacağım. Bunu unutma! 🍺🚬✌️🌻🌕🐝