Koca evrende dilimi konuşan kimse yok sanki…
Yeni kıtalar, yeni hisler, yeni geceler keşfetmeliyim. Yıldızların düştüğünü görünce niye dilek tutardı insan? Nasıl hatırlanırdı bazı şeyler?Bir yer var, içimden geçip ulaşılan bir yer. Hissettiğim ve özlediğim bir yer. Ne zaman unuttum ben kaburgalarımın kırılganlığını? Uçuşan kalbime ne diyeceğim şimdi?Yağmurlar, yağmurlar gelsin; çok susadım.
Gecelerin bulutları nerede?