Unknown

Unknown
@Tarantula34
Sen sen oldun. Ben ben oldum. Ne sen umdun. Ne ben umdun...
Reklam
Aşık Olmak Bir Yüze Aşina Olmaktır. Aşık Olmak, bir yüze yansıyan her bir hissi en ince ayrıntısına kadar hissedebilmektir.
Sayfa 32
Gözümün önünde ve fakat artık uzak. Özlemek biraz da böyle bir şey.
Sayfa 100
Hatalı olduğunu anlamak ve özür dilemek sadece beynini kullanabilen insanlara özgüdür.
Günaydın 1K :)