Unknown

Unknown
@Tarantula34
Sonra özlüyorsun işte ..Tarifi zor...
Sayfa 43
Reklam
Önce göm beni, sonra anla...!
Gözlerinin her hali, başımın tacı...
" Bazen kendinizi bir insana yakın hissetmeniz için bir şeyler paylaşmanız gerekmez. Benzer acıları yaşayan insanlar kendiliğinden ortaya çıkan görünmez bağlarla birbirlerine bağlanabilirler. "
Sayfa 79
Sonra özlüyorsun işte... Onunla çok şey de yaşamış olsan, henüz neredeyse hiçbir şey yaşamamış da olsan, bir gün önce de görsen, hiç görmemiş de olsan...
Sayfa 43