Unknown

Unknown
@Tarantula34
Eğer beni sevmezse ne yaparım bilmiyorum. Beni severse ne yaparım? Onu da bilmiyorum.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Beni seviyor mu? Bilmiyorum. O da bilmiyor belki...
Söyleyecek şeyimiz olmadığından değil söyleyecek çok şeyimiz var aslında...
Adın üç kere geçti saçma sapan bir filmde. Yalnız olsam çok ağlardım ama annem bakıyordu. 
Ekseriyetle canım sıkkın ve mütemadiyen depresyona giriyorum.