*Yaptığım bir inceleme değil sadece kitap ve yazar hakkında bir görüş *
Yazarın dördüncü kitabı ve bence en iyi kitabı diyebilirim .Günümüz insanını yaşayış şeklini , şöhreti , zenginliği , fakirliği , aileyi ve bizi neyin mutlu nelerin mutlu nelerin mutsuz ettiğini anlatan bence güzel bir kitap. Herkesin okumasını tavsiye ederim .