Dizisini de izlemenin keyfi ile başladım okumaya daha ilk bölümde benden 10 puan aldı nedeni bu kadar samimiyetle yazılamaz bir kitap ..o kadar içten ki ve sahneler gözümün önüne geldikçe güldüm ..resmen kitap konuşuyor gibi .. bu harika bir duygu ..diziyi izlemek ve kitabını okumak veya kitabı okuyup filmini yada dizisini izlemek çok güzel bence .. okumayan arkadaşlara tavsiye ederim ..