Taş Masa

Taş Masa
@Tasmasa
Kitap okumayanlar takip etmesin.
"Azizim, güzel sevmek gerek."
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Ya vazgeçersem?" "Vazgeçiş bir ölüm şeklidir. Ve her vazgecişte insan, yaşamının en az bir parçasını kaybeder."
Bazen şükür sebebi diye baktığımız, bizi bir anda uçurumun eşiğinden isyanın boşluğuna bırakıveriyordu.
Küçük insanlar dengini, büyük insanlar kendini arar.
Yunus Emre
"İnsan karmaşık mahluktur ey yolcu"! Nereye nasıl varacağını çoğu vakit kestiremez."