Nevcihan

Nevcihan

, bir kitap okudu
Puan vermedi·252 syf.·
17 günde okudu
·
2020 10. kitabı
Tayfun Pirselimoğlu
7.8/10 · 87 okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Galiba bende bir şeye sahip olma isteği, onu ele geçirme ihtimali yükseldiği ölçüde paslanıyor....
Sayfa 111·Kitabı okudu
İçime su serpti...Sadece ben değilim diye sevindim :)
“Kitap okuyorum ama karakterleri ve içeriği sürekli unutuyorum” diyen kişiler için bir paylaşımdır..." Bir defasında hocama dedim ki: “Bir kitap okudum ama zihnimde kitaptan hiçbir şey kalmadı.” Bana bir meyva uzattı ve dedi ki: “Bunu ağzında çiğneyip ye.” Yedikten sonra sordu: ”Şimdi sen büyüdün mü? ” Hayır,” dedim. Dedi ki: “Büyümedin ama o hurma vücuduna dağıldı; et oldu, kemik oldu, sinir oldu, deri oldu, tırnak oldu, hücre oldu…” Anladım ki, okuduğum kitap da öyle dağılıyor: Bir kısmı kelime dağarcığını zenginleştiriyor. Bir kısmı bilgi ve irfanını artırıyor, bir kısmı ahlakını güzelleştiriyor, bir kısmı yazı ve konuşmada üslubuna incelik katıyor, bir kısmı hayata farklı bakmanı sağlıyor, bir kısmı içindeki sevgi-merhameti arttırıyor, bir kısmı özgüvenini arttrıyor, düşünmeni, sorgulamanı tetikliyor, olaylar karşısında nasıl davranman gerektiğini öğretiyor… her ne kadar sen bunların farkında olmasan da. Kitap okumak bir şeye yaramaz, çünkü kitap okumak çok şeye yarar! O kadar çok şeye yarar ki neye yaradığını söylemek imkansızdır. “İyi dostlar, iyi kitaplar, bir de huzurlu bir vicdan: İşte ideal hayat.” Mark Twain

Nevcihan

, bir kitap okudu
Puan vermedi·400 syf.·
49 günde okudu
·
2020 9. kitabı
Dan Brown
8.4/10 · 22,8bin okunma