Vesika bırakmamaya çabaladık. Bundan daha
acıklı budalalık olmaz. Vesikaları ortadan kaldırdın mı ya da vesikasız iş becermeye kalkıştın mı, bütün yakıştırmaları, uydurmaları, kestirimleri de yükleniyorsun oysa.. Üstelik uğrayabileceğin en rezil iftiraları da gercekler haline getiriyorsun!
1914'te yabancıların altıbin okulu vardı. Osmanlı imparatorluğu'nun sınırları içinde... Neden açmışlar bunları? Niçin bunca parayı harcıyorlar?
Akıllanalım diye mi? Hayır, işe yarar ajan yetiştirmek
icin..